+31 (0) 418 – 655202 Klantsupport Vacatures

Projectmatig werken is één van de meest dynamische bedrijfsprocessen binnen de maakindustrie. De afstemming tussen ontwerp, inkoop, logistiek en productie is een zware uitdaging. Daarbij heeft u te maken met tussentijdse wijzigingen die invloed hebben op uw werkzaamheden.

Uw bedrijfsproces is de rode draad in onze software. U hoeft informatie slechts éénmaal vast te leggen, van aanvraag tot en met oplevering. Alle informatie staat tot uw beschikking en neemt u mee naar de volgende fase in uw project. Ook na oplevering behoudt de complete historie van uw projecten.

Bij aanvang van uw project speelt gegevensbeheer van de relatie een belangrijke rol. Met Proteus Systems heeft u direct alle CRM-functionaliteiten tot uw beschikking. Per relatie heeft u direct alle adressen, contactpersonen, contactmomenten, documenten en projecten in beeld.

Middels het planboard heeft u een duidelijk overzicht van de projectplanning. Overkoepelend ziet u de gevraagde uren vanuit andere projecten en weet u tijdig of u mensen moet inlenen, werkzaamheden moet uitbesteden of wellicht de deadline voor oplevering van het project moet verplaatsen.

Door de unieke inrichting van onze oplossing is het mogelijk direct en real-time inzicht te hebben in de status en voortgang van uw werkzaamheden. Per project wordt inzichtelijk hoeveel uur er aan het project is besteed. Middels de projectbewaking heeft u te allen tijde de voor- en nacalculatie in beeld, evenals de status onderhandenwerk.

Software voor uw branche
Eenmalig invoeren van gegevens
ERP geïntegreerd met CRM
Real-time zicht op de voortgang van uw werkzaamheden
Voor- en nacalculatie altijd actueel
Historische data kan worden gebruikt voor toekomstige projecten

ERP SPECIFIEK ONTWIKKELD VOOR INTERIEURBOUW, MEUBEL- EN HOUTINDUSTRIE, HOUTHANDEL & AFBOUW

Waarmee kunnen wij u helpen?
X
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Pin It on Pinterest