Van Assem over Trivest Connect: de ideale basis voor de toekomst

Van Assem Interieurbouw is een van de eerste bedrijven die – samen met leverancier Baars & Bloemhoff – het ERP-systeem Proteus heeft gekoppeld aan het Trivest Connect-platform. En dat levert procesmatig veel voordeel op: “We besparen veel tijd in het bestelproces.”

Peter Jager, Manager Operations bij Van Assem beschrijft hoe het orderproces hierdoor is gemoderniseerd: “Voorheen plaatsten we handmatig een bestelling in de webshop of stuurden we een pdf naar de binnendienst van Baars & Bloemhoff. Nu is dit niet meer nodig omdat we automatisch een bestelling doorsturen vanuit Proteus ERP naar het ERP-pakket van Baars & Bloemhoff.”

Geen omkijken meer naar
Daar houden de verbeteringen niet op. Integendeel. Jager: “In de oude situatie moesten we de email met de orderbevestiging vervolgens handmatig controleren. Tegenwoordig komt deze direct binnen en controleert het systeem zelf de order. Bij afwijkingen krijgen we direct een melding, maar verder hebben we hier geen omkijken meer naar.”

Snellere verwerking facturen
“Voorheen ontvingen we de facturen per mail en moesten we die handmatig in Proteus registreren. Nu ontvangen we de factuur rechtstreeks in Proteus samen met digitale order en de pakbon. Onze administratie hoeft minder te controleren en kan facturen direct afhandelen.” Jager is dus tevreden over Trivest Connect: “Het is voor ons de ideale manier om het bestelproces beter en meer te optimaliseren. Het biedt dit de ideale basis voor de toekomst.”

Bekijk hieronder het interview met Peter Jager:

Webinar Trivest Connect 
Bent u benieuwd hoe Trivest Connect in de praktijk werkt? Schrijf u dan in voor ons gratis webinar op donderdag 28 mei om 10:00. We tonen tijdens een livepresentatie in onze Proteus ERP software hoe snel en gemakkelijk orders worden afgehandeld met Trivest Connect.

INSCHRIJVEN