Proteus Helpdesk

Als gebruiker van onze softwareoplossingen kunt u op onze Online Helpdesk terecht voor vragen, downloads of extra informatie. Stelt u uw vraag via de Online Helpdesk, dan komt deze direct bij de juiste supportmedewerker terecht en zullen wij u zo spoedig mogelijk ondersteunen.

Contact maken met de Proteus Helpdesk kan op 4 manieren:


- Telefonische ondersteuning
- Een e-mail versturen aan helpdesk@proteus.nl
- Inloggen op de Online Helpdesk met Downloadcentrum, Kennisbank en Ticketsysteem
- Via Remote Helpdesk voor ondersteuning op afstand

Telefonisch is de Proteus Helpdesk bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 17:00 en op vrijdag van 08:00 tot 14:00. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden. 

Het directe Helpdesknummer: +31 (0) 418 - 655202


Ons advies is om altijd eerst uw vraag of melding op te zoeken in de Kennisbank. Log in op onze Online Helpdesk. U gaat naar de Kennisbank, hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen en of meldingen. Kunt u geen oplossing vinden? stuur dan een ticket in met uw vraag en wij berichten u zo spoedig mogelijk met een antwoord. Via ‘Mijn tickets’ kunt u de status van uw ingestuurde ticket volgen.

Klik hier om naar de Online Helpdesk te gaan.


  • Proteus Project
  • Proteus Hout
  • Proteus Afbouw
  • Arpa Toolbox
  • Proteus Zaagwerk
  • imos iX CAD/CAM
  • Alphacam